Sommarlov

Vågar knappt tro det själv, men nu är det sommarlov på riktigt då mina 6 jobbarveckor är avklarade. Började givetvis lovet på riktigt med en mystur på galloppbanan igår (som inte är en traditionell galloppbana, utan en grusslinga i skogen) och en lugn lördag. Idag fick jag sällskap till stallet av pappa och lillebror. Oskar fick givetvis passa på att rida och pappa fick hästmys + att jag fick lite nya ridbilder. Bra kombo! Känns dessvärre välbehövligt ont med det sistnämnda, ser fram emot att komma igång med lite Ina-träningar i höst. Känner att min sits och handställning är ett praktexempel på vad som behöver justeras från utomstående ögon, men bortsett från det tycker jag ändå att Mimir börjar bli riktigt fin i kropp och hull. 
 
 

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte)


Din bloggadress:


Kommentar: