Ebba & Mimir

Jag som står för islandsdelen till bloggen heter Ebba Andersson och är 18 år, bosatt några mil öster om Växjö. I skrivande stund ska jag påbörja mitt tredje år på gymnasiet med mediainriktning för att uppfylla drömmen om att bli grafisk designer. 
 
Så långt jag kan minnas bakåt i tiden har jag alltid haft ett stort intresse av hästar och minns tydligt dagen då jag lyckades övertala mina föräldrar att få börja rida. (!!) Den dagen var 12 år sedan och nu spenderar jag all ledig tid tillsammans med min medryttarisis Mimir from Alfsaga. Mimir är en 13-årig islandshäst vallack av större den större modellen, charmig som få! I höst firar vi redan 2 år tillsammans och många fler lär det bli, hoppas ni vill följa vår resa här. 
 
 
 
 

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte)


Din bloggadress:


Kommentar: