Moa & Walencia

Då var det även dags för mig att göra en liten introduktion på vem jag & min häst är.
 
Jag heter Moa Ragnarsson och är en 14-årig tjej som nu efter sommaren ska börja 8an. Jag bor som Ebba också några mil utanför Växjö. Dock i ett annat mindre samhälle. Och om ni nu undrar hur det kommer sig att just vi startar en blogg så är det för att vi är i samma stall & rider. Mina största intressen är foto & häsar. 
 
Min häst heter Walencia & är ett sto född 08 efter Alferez IV. Walencia är arab/PRE och en pigg liten dam som älskar att hoppa & när det går fort. Hon är en stjärna i både hoppning & dressyr. Tanken är att såsmåningom komma igång med både hopp & dressyrträningen så att jag sedan kan ut & tävla. 




 
 

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte)


Din bloggadress:


Kommentar: